Tema: Informacija ir duomenys.
Autorius: jumoristas
Data: 2015-06-01 20:29:24
Kokia bebutu programa, jos pagrindas yra duomenys.
Paprasciausiu atveju galetu buti tekstas ar paveiksliukas.
Kitaip sakant kiekviena programa remiasi turiniu.
Isvada tokia, kad tarkim kompiuterinis zaidimas ir
grazus paveikslas yra is esmes panasus dalykai, nes
zaidimas yra grynas turinys su minimum to turinio
valdymu, o dar panasesnis zaidimas i animacija.

Nenoriu as cia krospostint i agriculture ar i building,
taip pat per design ir www, nes su paskutiniais programming
yra bendresnis..

Bet kompiuteris nepakeis zmogaus, kompiuteris neduos
valgyt, greiciau atvirksciai, isves zmogu is proto su 
savo jausmus veikianciu turiniu, tipo filmais, muzika zaidimais...
Taigi praktiskai yra kenksmingas.

Sudetingesnis turinys, butu skaiciai, kuriu pagalba, pasitelkus
kompiuteri, galima gauti nobelio premija, ar suskaiciuoti
teorines fizikos uzdavinius, bent jau teoriskai.

Taigi dar karta pabreziu, kad informatikos pagrindas yra
informacija. Nors kompiuterio suteiktas skausmas ir
malonumas yra abejotinos kokybes, todel tai turi abejotinas
pasekmes.

Kompiuteris daro ne ka kita, o atlieka operacijas su duomenimis.
Visi zino duomenu tipus, tipo: integer, symbol, boolean.
Dar galima pabrezti, kad matematines arba logines operacijas.

Aciu uz demesi ir galima kritika.. :)