Tikra teisybė, universitetas nėra profkė. Tačiau pažiūrėk į viską ir iš kitos pusės. Į universitetą investuojame minimum 4 metus, plius kažkiek pinigų. Žiūrime, ką iš to gauname. Specifinių, darbui tinkamų žinių nėra, tenka porą metų skirti 'praktikai', kai dirbama už kapeikas. Argumentas, kad universitetas negali priversti žmogaus mokytis yra netinkamas, nes jei žmogus nori mokytis, tai universitetas jam nereikalingas. Kaip Markas Tvenas rašė, 'aš niekada neleidau, kad mokyklos lankymas trukdytų mano išsilavinimui' :) Dar yra sakoma, kad universitetas išmoko 'suktis'. Kitaip sakant, nusirašinėti, pirkti darbus, bet kokiom priemonėm pasiekti tikslą. Teisybė, bet nelaikyčiau to teigiamu dalyku ir nemanau, kad universiteto tikslas yra vystyti tokius žmogaus gebėjimus. Sekantis dalykas, tai 'išmokymas mąstyti/mokytis', arba dar kitaip perfrazuojamas 'akiračio plėtimas'. Na ir tikrai, teisės, ekonomikos disciplinos reikalingos ir duoda naudos. Bet visa kita (turiu galvoje IT studijas) - ne. Kryptingai gilinti savo žinias tam tikroje sritije gali skaitydamas ebookus, kurių internetas pilnas. Akiratis prasiplės tikrai daugiau, negu studijos duoda. Taigi, specialistų, turinčių aukštas specifines techines žinias universitetas neruošia. Lyderiavimo savybės taip pat dažniausiai būna užslopinamos, kaip nereikalingos. Vadinasi, pagrindų geriems vadovams taip pat neugdo. Klausimas (ne retorinis) - ką universitetas duoda, kad į jį verta investuoti 4+ metus? "Rimantas Liubertas" <ic@rimantas.com> wrote in message news:gvcd7o$iqb$1@trimpas.omnitel.net... > Tik vat kuo toliau, tuo mažiau iliuzijų lieka, kad žmonės supras, > jog aukštasis išsilavinimas (o tuo labiau magistro ir daktaro laipsnis) > — tai ne kažkokia superproftechninė mokykla :( > > > ic > -- > http://rimantas.com