Fwd rašė: > kažkiek pinigų. Žiūrime, ką iš to gauname. > > Specifinių, darbui tinkamų žinių nėra, tenka porą metų skirti > 'praktikai', kai dirbama už kapeikas. Argumentas, kad universitetas Tai profesinėse php manual'ą dėsto? (kokybiškam darbui reikalingas fundamentas, o jis tikraiar toli gražu ne tik iš manual'o...) > negali priversti žmogaus mokytis yra netinkamas, nes jei žmogus nori > mokytis, tai universitetas jam nereikalingas. Kaip Markas Tvenas Mokytis gali skaitydamas aibę ebook'ų: „php for dumies“, „php in 24 hours“, „php for advanced user“ ir t.t. Taip, tai bus mokymasis, bet ne universitetinis... > Kitaip sakant, nusirašinėti, pirkti darbus, bet kokiom priemonėm > pasiekti tikslą. Teisybė, bet nelaikyčiau to teigiamu dalyku ir Čia tiems bambekliams pirmakursiams-antrakursiams taip šviečia? > gebėjimus. Sekantis dalykas, tai 'išmokymas mąstyti/mokytis', arba > dar kitaip perfrazuojamas 'akiračio plėtimas'. Na ir tikrai, teisės, > ekonomikos disciplinos reikalingos ir duoda naudos. Bet visa kita > (turiu galvoje IT studijas) - ne. Kryptingai gilinti savo žinias tam Vėl gi, kas galį labiau „praplėsti akiratį“ už civilinį kodeksą...? Būsiu nepopuliarus, tačiau manau, kad kokybišką išsilavinimą (net ir techninės pakraipos) solidžia (na, nemenka) dalimi turėtų/galėtų remti ir humanitariniai dalykai. O pagrindas *yra* (ar turi būti) fundamentiniai mokslai. > Taigi, specialistų, turinčių aukštas specifines techines žinias > universitetas neruošia. Lyderiavimo savybės taip pat dažniausiai būna > užslopinamos, kaip nereikalingos. Vadinasi, pagrindų geriems vadovams Ar atmintinai išmokęs php manual'ą būsi „aukštas specifines technines žinias“ turintis specialistas? (klausimas retorinis...) Apie slopinimą, tai čia jau prie švietimo (pirmakursiams-antrakursiams) problemos...