Siūlyčiau pagalvoti labai primityvų variantą, kurį aš pats savikontrolės tikslais praktikavau. MS Outlook yra toks dalykas kaip "Journal". Į jį galima kišti viską - sugaištą laiką rašant/atsakinėjant aiškus, vykdant Outlook task'us, tiesiogiai įrašinėti kategorizuotus įrašus (skambutis, task'as, el. laiškas ir pan.). Pagrindinė mintis - darbuotojas dažniausiai dirba ties keliomis veiklų grupėmis ar projektais. Outlook'e galima užsiregistruoti atitinkamas kategorijas (suteikiamos spalvos, pvz. geltona - bendra įmonės veikla, raudona - projetas x, mėlyna - projektas y) ir kai atlieki tam tikrą task'ą/veiklą, tiesiog Journal'e įvedi atitinkamą įrašą priskirdamas spalvinę kategoriją. Vėliau tuos įrašus galima eksportuoti į Excel'į ir atlikti atitinkamą analizę kad ir su tais pačiais Pivot table'ais. Iš pažiūros gali skambėti sudėtingai, bet tai būtų vienas iš paprastesnių būdų deklaruoti sugaištą laiką. Visgi, šis būdas netinka, jei norima susieti darbų planavimą su trackinimu. tuomet jau būtų reikalingas centralizuotas darbų planavimo ir laiko trackinimo sprendinys. Pats įmonėje esu sudiegęs Project server. Kitas minusas - jei daug darbuotojų, tai reikėtų pagalvoti kaip tuos Excel'ius suintegruoti norint pamatyti ne per darbuotojo pjūvį, o pvz. pagal kategorijas (projektus). "all set" <allset@inbox.lt> wrote in message news:h1ie27$q5$1@trimpas.omnitel.net... > Svarbiausia veikla susijusi su pareigomis: tarkim: > 2009-06-19 diena > modulio X projektavimas 5 val; > reikalavimų tikslinimas su klientu 2 val; > komandos konsultavimas 1val; > viso: 8val > > Gal kitą kartą nebūtinai išskirstoma veiklomis. Tiesiog galima sakyti, kad 4 > val dirbta projekte X ir 4val - projekte Y. Kad mėnesio gale skaičiuojant > tavo pradirbtą laiką būtų aišku, iš kurio projekto biudžeto ir kiek pinigų > skirti tavo algai.