keksas wrote: > Kinetines energijos generatoriai liux, prideda dinamikos. Daugiau laisves > atsirado taktikai, pakeitimai pasiteisina. KERS liuks? - tu kokias lenktynes ziurejai? KERS galima sakyti patyre visiska fiasko, kuri galima pateisinti nebent tuo, kad trasa nebuvo pati tinkamiausia, bet jei panasi situacija bus dar keliose trasose, galima prognozuoti, kad i sezono pabaiga KERS isvis niekas nebenaudos. Visos greiciausios masinos kvalifikacijoje (Brawn, Red Bull, Williams, Toyota) buvo be KERS, o BMW pavyzdys geriausiai parode KERS "nauda" - paziurek kur kvalifikavosi Kubika be KERS ir Haidfieldas su KERS. Na bet visi sake - cia tik kvalifikacija, KERS pasijaus lenktynese. Na ir ka turim lenktynese - ogi taip pat nieko. Nei super starto KERS masinos neparode (Ferrariai islose pora poziciju, bet cia daugiau del Barrichelo uzsimiegojimo ir pirmam posukyje kilusios makalynes), nei pademonstravo sugebejimus lenkti. Cia nebent ziurovam atrakcija - ziurim vaizda is kokpito ir matom, kaip Hamiltonas paspaudzia mygtuka ir staiga pagreiteja, bet kokia is to nauda, jei vistiek sedi uzstriges uz letesnio varzovo ir net su KERS nesugeba jo aplenkti. Vienintele situacija per visas lenktynes, kur pasimate reali KERS nauda, buvo kai Alonso aplenke Gloka. Mat cia letesne masina aplanke greitesne, taciau ir tai dar klausimas kiek tam turejo itakos KERS, nes po lenktyniu pats Alonso paske, kad yra nusivyles KERS ir didelio skirtumo nejaucia.