visiskai pritariu. milijonai isleisti nupezusio senio uzgaidoms "Cube" <kryziuotis@gmail.com> wrote in message news:gqnlbt$hj8$1@trimpas.omnitel.net... > keksas wrote: >> Kinetines energijos generatoriai liux, prideda dinamikos. Daugiau laisves >> atsirado taktikai, pakeitimai pasiteisina. > > KERS liuks? - tu kokias lenktynes ziurejai? KERS galima sakyti patyre > visiska fiasko, kuri galima pateisinti nebent tuo, kad trasa nebuvo pati > tinkamiausia, bet jei panasi situacija bus dar keliose trasose, galima > prognozuoti, kad i sezono pabaiga KERS isvis niekas nebenaudos. Visos > greiciausios masinos kvalifikacijoje (Brawn, Red Bull, Williams, Toyota) > buvo be KERS, o BMW pavyzdys geriausiai parode KERS "nauda" - paziurek kur > kvalifikavosi Kubika be KERS ir Haidfieldas su KERS. > Na bet visi sake - cia tik kvalifikacija, KERS pasijaus lenktynese. Na ir > ka turim lenktynese - ogi taip pat nieko. Nei super starto KERS masinos > neparode (Ferrariai islose pora poziciju, bet cia daugiau del Barrichelo > uzsimiegojimo ir pirmam posukyje kilusios makalynes), nei pademonstravo > sugebejimus lenkti. Cia nebent ziurovam atrakcija - ziurim vaizda is > kokpito ir matom, kaip Hamiltonas paspaudzia mygtuka ir staiga pagreiteja, > bet kokia is to nauda, jei vistiek sedi uzstriges uz letesnio varzovo ir > net su KERS nesugeba jo aplenkti. > Vienintele situacija per visas lenktynes, kur pasimate reali KERS nauda, > buvo kai Alonso aplenke Gloka. Mat cia letesne masina aplanke greitesne, > taciau ir tai dar klausimas kiek tam turejo itakos KERS, nes po lenktyniu > pats Alonso paske, kad yra nusivyles KERS ir didelio skirtumo nejaucia.