Tai, ka cia ponulis isdestei, savaime apriboja pasirinkimu galimybe iki vienintelio - prasykis kolei kas i gera ekspedicine bendrove, kad ir uz minimuma. O ten papuoles - mokykis, mokykis ir darsyk - mokykis. Nuosirdziai - sekmes mokantis ir nekisk kolei kas savo galvos ten, apie ka supranti tik is nuogirdu. Geros kloties! "roniz" <roniz@mail.lt> wrote in message news:hc4lrm$j9q$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Ar ekspedicinei imonei ikurti ir veiklai vykdyti reikalingos licencijos > kokios nors ar > ale studentas eilinis ikuria uab, susiranda kamurke, telefona, cargo.lt > priejima ir jau dirba ? > Na ar apskritai ekspedicine veikla yra kazkaip > reglamentuota/ribojama/apibreziama Lietuvoje? > > Ir situacija...tokia imonele gauna krovini netycia, suranda vezeja, > susiraso sutartis su abiem pusemis, > pasiima krovini vezejas, vaziuoja, nusivercia nuo kelio, krovinio nebera. > Aisku, kad ekspedicija > issimusines nuostolius is vezejo, o uzsakovas is ekspeditoriaus, taip? Tai > klausimas, kokie draudimai > apsaugo nuo tokiu nuostoliu ? Na, zinau, kad vezejai turi CMR draudima > savo atsakomybei, > kuris dengia tik grieztai apribota pinigu suma (priklausomai nuo kg), ar > ekspeditorius savo veikla > irgi siuo draudimu gali drausti? Ir jei zala padaryta didesne, jos > issireikalavimas galimas tik kreipiantis > i teisma ir niekaip daugiau (na isskyrus susitarima graziuoju)? Na, cia > jei krovinys nedraustas papildomai > is uzsakovo/vezejo puses. > > As guglint moku, bet sioje srityje sunku gauti gryna, butent reikiama > informacija. > > > Dekui