zhaltai, nu jop tvai mat'... duodu as tau "grudu" .. nu sakykim 2 400 tonu, F56 regione . ans krovinys turi but pristatytas reguliariai nuo 2009.11.01 iki 2010.01.12 kazanej(rus). rusai bb deje ant darbo po svenciu jau krovini reik sandeliuot (tinkamose salygose, kad nesupustu/nesupelytu jie) apsirupint fitais ir kita xuinia popierinia, nu ir kiti visi spynagryzai finansuojami kad butu (su kupiurom)..... nera taip paprasta ivertinus siumetines/rudeneines kainas ir klientu mokumo terminus/galimybes. "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message news:hdf6ok$kla$1@trimpas.omnitel.net... >o kam tas licenzijavimas, anyway dabar realiai dirba nebent tos >ekspedicijos kurios turi gera ydirbi, kontraktus, partnerius ir tai >sunkiai... > Nesuvokiu, kaip dabar zaliam bunant nuo nulio kazka suekspedijuot... > > "Budulis" <wacher_trint_@takas.lt> wrote in message > news:hdf65f$jsv$1@trimpas.omnitel.net... >> su salyga kad pakaushes ash shi vakara... >> >> kiek bapkiu steigimui/ istatiniui >> kur jos bus panaudojamos (administracijos algoms ir mokesciams ?) >> galiu pasiulyt metini kontrakta pigiai >> apmokejimas avansu uz ketvirti. >> bus vezama. >> pabaiga matai ? >> >> ne tas laikas kad ekspedijavima ar pervezimus vystyt... >> geras laikas dabar yra/buvo pinigus issisiurbus ramiai pralaukt. >> >> slidus cia reikeikalas, "jaunuoli"... oi slidus.... >> galima likt "be kelniu ir lovos". >> ir aplamai.. kol ekspedijavimas netaps licencijuotu verslu >> tol gali ramaiia ukio darbais uzsiimt. >> >> >> "roniz" <roniz@mail.lt> wrote in message >> news:hc4lrm$j9q$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, >>> >>> Ar ekspedicinei imonei ikurti ir veiklai vykdyti reikalingos licencijos >>> kokios nors ar >>> ale studentas eilinis ikuria uab, susiranda kamurke, telefona, cargo.lt >>> priejima ir jau dirba ? >>> Na ar apskritai ekspedicine veikla yra kazkaip >>> reglamentuota/ribojama/apibreziama Lietuvoje? >>> >>> Ir situacija...tokia imonele gauna krovini netycia, suranda vezeja, >>> susiraso sutartis su abiem pusemis, >>> pasiima krovini vezejas, vaziuoja, nusivercia nuo kelio, krovinio >>> nebera. >>> Aisku, kad ekspedicija >>> issimusines nuostolius is vezejo, o uzsakovas is ekspeditoriaus, taip? >>> Tai >>> klausimas, kokie draudimai >>> apsaugo nuo tokiu nuostoliu ? Na, zinau, kad vezejai turi CMR draudima >>> savo atsakomybei, >>> kuris dengia tik grieztai apribota pinigu suma (priklausomai nuo kg), ar >>> ekspeditorius savo veikla >>> irgi siuo draudimu gali drausti? Ir jei zala padaryta didesne, jos >>> issireikalavimas galimas tik kreipiantis >>> i teisma ir niekaip daugiau (na isskyrus susitarima graziuoju)? Na, cia >>> jei krovinys nedraustas papildomai >>> is uzsakovo/vezejo puses. >>> >>> As guglint moku, bet sioje srityje sunku gauti gryna, butent reikiama >>> informacija. >>> >>> >>> Dekui >>> >>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >>> signature database 4559 (20091030) __________ >>> >>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >>> >>> http://www.eset.com >>> >>> >>> >> >> >> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >> signature database 4597 (20091111) __________ >> >> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >> >> http://www.eset.com >> >> >> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4597 (20091111) __________ The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.com