Neseniai teko pasinaudoti šiomis avialinijomis. Buvau maloniai nustebintas aptarnavimo kultūros ir "netaupymo". Jau seniai teko matyti, kad vaišintų vandeniu ir saldainiais... O jų pasirinkta strategija- naudoti naują orlaivį, kuris ženkliai rečiau genda, leidžia jiems sėkmingai vykdyti savo įsipareigojimus. Kaip kažkas minėjo, kitos aviakompanijos, kadangi orlaiviai apkrauti maksimaliai, esant nenumatytiems atvejams, taip pat potencialiai turi problemų organizuoti pakeitimus. Vienintelė didesnė rizika- bankrotas. Arūnas "alm" <news_SPAMAS_@mail.almantas.kom> wrote in message news:hnldcn$ckp$1@trimpas.omnitel.net... > On 2010.03.15 15:14, Korke wrote: >> Sveiki, >> >> gal is cia esanciu daugiau naudojotes ar girdejot, kaip tie musu star1 su >> vienu lektuveliu. Paskutinis per purvasklaida nuvilnijes velavimas (del >> ko >> prasideda velavimu grandine, todel pasakymas "o kuriom nepasitaiko" >> nelabai >> tinka) buvo cia ziema berods, kaip dabar ? Suprantu, kad info stiliumi >> sakemis ant vandens, bet >> ar planuot su jais skrydi ar geriau alternatyva ziuret ? reikalas ne >> gyvybes-mirties a.k.a jungiamasis skrydis, bet tai viesbutis ir t.t. >> todel... >> > > normaliai, pasamdo kitą lėktuvą kai reikia iš kokios Aurelos - ta prasme > būten dėl to jog lėktuvas tik vienas užsiraut ant problemų šansų nėra > daugiau nei pas konkurentus > > > blogiau gali būti nebent vėliau ateityje, kai Ryanair pradės iš Kauno > skraidyt į visus miestus kur jie skraido iš Vilniaus