Tai tu tik lėktuvą skaičiavai. O įskaičiavai traukinio/autobuso bilietus vietoje? 3 žmonėm, matomai, gali gautis tas ant to, bet yra tokie dalykai kaip: - patogumas - nepriklausomumas - bagažo nereikia tampyti (o jei su vaikais vyksti, tai iš viso už du nešioti daiktus...) Tad jei išlaidos kurui gaunasi tas ant to lyginant su lėktuvu/traukiniu/autobusu, tai statau už automobilį ir nurašau amortizacijos nuostolius kompensuoti mažiau išgertu alumi per metus arba tiesiog kaip "komforto" mokestį ;) Tiesą pasakius, važiuojant trasoje ne tokia ir didelė ta automobilio amortizacija lyginant su malimusi mieste... Jeigu taksi su 1.25 Lt tarifu dar dirba "pelningai", tai matomai realiai kuras/amortizacija siekia kokie 0.5Lt/km (ar net mažiau jei automobilis pigiai eksploatuojamas), kas 3000km kelionei sudarytų ~1.5kLt Kita vertus, gal ir visai nieko prieš būčiau tiesiog be automobilio pakeliauti, bet be vaikų, nes dabar su tokiais bambliais paeisi kelis km pėstute ir apsižliumbs :) Mindaugas "Yvl" <chiornyj@bumer.lt> wrote in message news:hstkdb$ige$1@trimpas.omnitel.net... > ka tik skaiciavau - jei 3 zmonems. lektuvas i milana ir atgal - ~1k lt > masina - benzas - 3000 km=~220 litru*4 litai/litras... jau nekazkas. o kur > dar amortizacija, sustojimai pasiusiot ir is to sekantys uzkandziavimai? > jau nekalbant apie laiko sanaudas...