o tipo kai dviračiai gale, tai kuro sąnaudos nepadidėja? mano galva tas ant to, tik patogumo klausimas, nes geri laikikliai gale irgi gerai kainuoja ir reikia įvertinti, kad po to sunku į bagažinę gali būti patekti (su prastesniais laikikliais, nes lyg ir teko matyti rimtesnių, kuriuos galima palenkti nenuimant dviračių). taip pat reikėtų įvertinti patį automobilį (sedanas, universalas, minivenas ir pan.), ar turimi skersiniai (nes jie papildomai kainuoja nuo ~250 Lt (metaliniai) iki ~400-600 Lt (aerodinaminiai su aliumininiais strypais). Tad jei ant stogo daugiau nesiruošiama nieko vežiot, tai dviračių laikikliai santykinai pabrangsta. Beje, reikia nepamiršti dar tokio dalyko, kad galinio tvirtinimo atveju pagal taisykles reikia iškelti numerį ir posūkių/stopų žibintus už dviračių arba rinktis tokį laikiklį, kuris neužstotų (jei tokių yra). "finito" <gintaras_i[trinti]@hotmail.com> wrote in message news:i14dvp$joi$1@trimpas.omnitel.net... > Jei yra kablys, pirk montuojama rema ant kablio. Pigus, lengva ir greita > uzdeti ir pati rema, ir dviracius. > > Ant stogo palyginti daug chlapato uzkelti, pritvirtinti, be to, vaziuojant > garsiai sniokscia ir del vejo pasipriesinimo apie 1 L kuro daugiau ryja (2 > dviracius vezant).