Ir reiktu nepamirst kad pagal taisykles negalima nuimti numerio nuo masinos ir veztis ji ant kazkokio laikiklio :) "BigM" <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> wrote in message news:i14h5p$omv$1@trimpas.omnitel.net... >o tipo kai dviračiai gale, tai kuro sąnaudos nepadidėja? mano galva tas ant > to, tik patogumo klausimas, nes geri laikikliai gale irgi gerai kainuoja ir > reikia įvertinti, kad po to sunku į bagažinę gali būti patekti (su > prastesniais laikikliais, nes lyg ir teko matyti rimtesnių, kuriuos galima > palenkti nenuimant dviračių). > > taip pat reikėtų įvertinti patį automobilį (sedanas, universalas, minivenas > ir pan.), ar turimi skersiniai (nes jie papildomai kainuoja nuo ~250 Lt > (metaliniai) iki ~400-600 Lt (aerodinaminiai su aliumininiais strypais). > > Tad jei ant stogo daugiau nesiruošiama nieko vežiot, tai dviračių laikikliai > santykinai pabrangsta. > > Beje, reikia nepamiršti dar tokio dalyko, kad galinio tvirtinimo atveju > pagal taisykles reikia iškelti numerį ir posūkių/stopų žibintus už dviračių > arba rinktis tokį laikiklį, kuris neužstotų (jei tokių yra). > > "finito" <gintaras_i[trinti]@hotmail.com> wrote in message > news:i14dvp$joi$1@trimpas.omnitel.net... >> Jei yra kablys, pirk montuojama rema ant kablio. Pigus, lengva ir greita >> uzdeti ir pati rema, ir dviracius. >> >> Ant stogo palyginti daug chlapato uzkelti, pritvirtinti, be to, vaziuojant >> garsiai sniokscia ir del vejo pasipriesinimo apie 1 L kuro daugiau ryja (2 >> dviracius vezant). >