viskas teisingai; jei tu susigrąžini pinigus, nutrūksta sutartis tarp tavęs ir kompanijos, ir jei tau nieko nebeskolingi. Beje, o ko tu tikiesi, kad tau grąžins pinigus, ir dar apgyvendins beigi maitins iki tol, kol tu norėsi? :)) "Ash" <Klausk@mailo.dk> wrote in message news:i400no$5k3$1@trimpas.omnitel.net... > Teisingai, dabar susipažinau su įstatymais. > Buvome spaudžiami pasakyti, kad norime atgauti pinigus, o ne lauksime kol > įsodins į kitą lėktuvą. Mums buvo pažadėta, kad mus 4 žmones jie įsodins tik > po 5 dienų!!!! Tada paprašėme grąžinti pinigus. O tada mums pasakė kad > neduos nei nakvynės, nei valgyt, nes mes jau ne jų klientas- jie mums > kompensavo nuostolius. > > Kam reikės- siūlau pasinaudoti prisegtuku. Vis tik kiek šansų, kad pinigai > už kelionė traukinių bus grąžinti- lieka neaišku. > > > Ed. > > > > > "netas" <a@aa.aa> wrote in message news:i3ujk3$sbb$1@trimpas.omnitel.net... >> Kam tenka skraidyt, verta išmokti auksinę taisyklę: koks fors mažoras >> beatsitiktų, einat į savo avialinijų kioskelį ir jos turi be jokių kalbų >> ir >> papildomų mokesčių įsodinti į kitą lėktuvą, o pakol laukiate - nemokamai >> duoti valgyt, gert, 2 skambučius telefonu, ir jei užtrunka ilgiau - >> viešbutį. Arba - jei sutinkate - grąžina pinigus už bilietus iki >> paskutinio >> cento. Kartoju - turi tai padaryt bet kuriuo atveju, aišku, jei pats >> nepavėlavot ar pan. >> >> O jei išgirdę kad skrydis atidėtas ar atšauktas, jūs tyliai apsiverkiat ir >> išeinat, tai avia-darbuotoja tik apsidžiaugs, nes jai mažiau darbo ir pati >> galės pravalgyti jūsų pietų taloną. >> >> Jei tai ne fors mažoras, tai jums be viso to gėrio dar priklausytų ir >> kompensacija, bet tai jau iš fantastikos srities, nes avialijnijos visada >> sugalvos gerą priežastį kad sutrikimas būtinai yra "fors mažoras". >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> "Ash" <Klausk@mailo.dk> wrote in message >> news:i3u8s2$e82$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, >>> >>> buvo skrendama Kaunas-Paris-Porto. >>> Nuskridus iki Paris paaiškėjo, kad streikuoja oro erdvę reguliuojanti >>> tarnyba. Atšaukti visi skrydžiai. >>> Porto pasiekėme traukiniu ir tai kainavo 4 kart brangiau nei skristi. >>> Noriu kad būtų padengti keliones traukiniu kaštai. Surašiau laišką pagal >>> pateikiamas formas ir išsiunčiau popierius paštu. >>> Kiek šansų kad pinigus grąžins, gal kas turite patirties? Kiek teko >>> domėtis, kadangi streikas yra froce major, tai RyanAir neprivalo >>> kompensuoti padidėjusių kelionės išlaidų. >>> Gal kas turite konkrečios patirties, būtų įdomu išgirsti. >>> >>> Ačiū. >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >>> signature database 5357 (20100811) __________ >>> >>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >>> >>> http://www.eset.com >>> >>> >>> >>> >> >> >> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >> signature database 5359 (20100811) __________ >> >> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >> >> http://www.eset.com >> >> >> > > > > >