visa tai, ką tu paminėjai, yra visa galima pagalba, PAGAL SITUACIJĄ :) jei nereikėjo viešbučio, tai ir nereiks kompensuot, ir .t.t. klausk, jei kas neaišku :) "Ash" <Klausk@mailo.dk> wrote in message news:i40jk5$1d1$1@trimpas.omnitel.net... > Na, ne visai taip. Yra ES direktyva pagal kurią jie ne tik privalo grąžinti > bilieto kainą, bet ir sumokėti kompensaciją (ji priklauso nuo skrydžio > atstumo), duoti valgyti, miegoti, 2 skambučius namo. Visa bėda kad buvo > streikas --> force majour --> ko gera negalioja. > > Beje, savo valios grąžinti pinigus raštu nepareiškiau, tik žodžiu. > Išskridus 10 dienų atostogų, iš jų 5 laukti sekančio skrydžio ne pats > mieliausias laiko leidimo būdas... > > > > "0.5 B" <gadamynas@gmail.com> wrote in message > news:i4079s$eo5$1@trimpas.omnitel.net... >> viskas teisingai; jei tu susigrąžini pinigus, nutrūksta sutartis tarp >> tavęs ir kompanijos, ir jei tau nieko nebeskolingi. >> Beje, o ko tu tikiesi, kad tau grąžins pinigus, ir dar apgyvendins beigi >> maitins iki tol, kol tu norėsi? :)) >> > > > > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5359 (20100811) __________ > > The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. > > http://www.eset.com > > > >