Jei teisybes nerasit, galit kreiptis siuo email'u adam.wilkes@sixt.com. Cia yra SIXT UK atsovybes vienas vadovu. Man neseniai buvo tokia pati problema su SIXT Italijoj, kai palikus masina pilnu baku, nuskaiciavo 50EUR uz benzina, o paklausus kame reikalas ir nusiuntus ceki atsake, kad mes paziuresim kas cia nutiko ir taip tese kazkur menesi. Tuomet parasiau siam zmogui i UK ir problema issisprende per 2 darbo dienas, pinigai jau grizo i mano saskaita. "speed" <someone@somewhere.eu> wrote in message news:i6pnt6$n30$1@trimpas.omnitel.net... > sveiki keliautojai, > > Klausinėjau aš čia apie automobilio nuomą... ačiū visiems padėjusiems. > Išsinuomojau internetu sėkmingai, atsiėmimas sklandžiai (bičiukas laukė > iki vidurnakčio!), kelionė super. Bet yra vienas "bet"... atiduodant > automobilį tas žmogelis iš agentūros nesiteikė nueit ir "priimti prekę" > t.y. apžiūrėt, ar su auto viskas gerai. Jo motyvas - tipo dirbu vienas ir > negaliu dabar palikt darbo vietos. Aš taip pat nelabai turėjau laiko > ginčytis, nes reikėjo registruotis skrydžiui. Mano klaida, kad > neišsireikalavau kokios pažymos, jog viskas ok ir jie pretenzijų neturi > (apie tai nediskutuojam). Rezultate gavosi taip, kad jie net nepranešę man > (!!) susižėrė pinigėlius už TIPO padarytus apgadinimus. Apie tai sužinojau > tik atsitiktinau užsukęs į savo banką pasitikrinti ar viskas gerai > nurašyta pagal atsiskaitymus kortele... > Gal kas jau turi tokios skaudžios patirties ir gali man pasakyt, ar aš dar > turiu kokių nors teisių ir šansų surast teisybę, ar taip ir liksiu su > norvegiško briedžio ragais? > > ačiū > speed