tamsta nesupratai, ką rašiau. Aš irgi manau, kad traukinys šikančių nelaukia ir tai, kad airbaltikas laukia, reiškia, kad lėktuvas ir vėl greičiausia vėluos ir sudarys nepatogumų kitiems. Airbaltikas yra jungtinių skrydžių bendrovė, bet jiems to visiškai nesiseka įgyvendinti. Ir grafikai jų keičiasi ne dėl kažkokių asmenų, o dėl visiškai nevykusios rinkodaros ir planavimo bei prioritetų susidėliojimo. Ta prasme, aš manau, jeigu aš nusipirkau skrydį su persėdimu, aš noriu kad jis įvyktų nustatytu laiku. Tada niekam nieko nereiks laukti "unce" <info@delfi.lt> wrote in message news:i7he7s$tjc$1@trimpas.omnitel.net... > Yra posakis "traukinys sikanciu nelaukia". Jei esi uzsiregistraves > skrydziui, tai kazkiek dar taves turi palaukti, pasukauti per mikrofona, > ir vis tiek po kurio laiko isskris. Nereikia taip susireiksminti, kad del > vieno zmogaus turi keistis skrydziu grafikai. > Ir tai labai pasiseke, kad dave taksa. Kai naktim remontuodavo Vilniaus > aerouosta, ir visus veluojancius nukreipdavo i Ryga, tai vieniems teko iki > ryto autobuso laukti.