Bukim realistai, kvailute, is tiesu tai tu tiesiog rasineji bet ka eilini vakara neturedama kas veikti. "ALORA" <manes@nete.ner> wrote in message news:i7ho2g$elr$1@trimpas.omnitel.net... > tamsta nesupratai, ką rašiau. Aš irgi manau, kad traukinys šikančių > nelaukia ir tai, kad airbaltikas laukia, reiškia, kad lėktuvas ir vėl > greičiausia vėluos ir sudarys nepatogumų kitiems. Airbaltikas yra > jungtinių skrydžių bendrovė, bet jiems to visiškai nesiseka įgyvendinti. > Ir grafikai jų keičiasi ne dėl kažkokių asmenų, o dėl visiškai nevykusios > rinkodaros ir planavimo bei prioritetų susidėliojimo. > Ta prasme, aš manau, jeigu aš nusipirkau skrydį su persėdimu, aš noriu kad > jis įvyktų nustatytu laiku. Tada niekam nieko nereiks laukti > > "unce" <info@delfi.lt> wrote in message > news:i7he7s$tjc$1@trimpas.omnitel.net... >> Yra posakis "traukinys sikanciu nelaukia". Jei esi uzsiregistraves >> skrydziui, tai kazkiek dar taves turi palaukti, pasukauti per mikrofona, >> ir vis tiek po kurio laiko isskris. Nereikia taip susireiksminti, kad del >> vieno zmogaus turi keistis skrydziu grafikai. >> Ir tai labai pasiseke, kad dave taksa. Kai naktim remontuodavo Vilniaus >> aerouosta, ir visus veluojancius nukreipdavo i Ryga, tai vieniems teko >> iki ryto autobuso laukti. > >