Tema: Re: keliavusiems Norvegijoje.
Autorius: Leo
Data: 2009-04-18 21:00:20
Sveiki.Pries 3 metus keliavom po Norvegija.Panasia nuotrauka as pamaciau
reklaminiame buklete.Be problemu pakeiciau keliones marsruta ir nuvykau i
Lysefiord.Fantastiska...As esu nemazai pakeliaves po pasuli, bet sis zygis
iki akmens man labai isimintinas.Noriu priminti, jog nuo automobiliu
stovejimo aiksteles iki akmens ir atgal sugaisti beveik pusdieni .Marsrutas
ganetinai sunkus,nes reikia iveikti kalnuotas vietoves.Kai kur kopiant
sumotuotos grandines, jog galetum prisilaikyti.Iveikti si marsruta tikrai
galima,pasiimkit patogia avalyne ir jokiu budu neskubekit ,reikia pedinti
letai.Iki akmens nuejom tryse, bet uzlipau as tik vienas.Atvirai
prisipazinsiu,jog siek tiek baisoka,nors realiai ten aukstis toje vietoje
ne itin didelis(bet pats akmuo yra 1000 metru virs juros lygio- iki to zydro
vandenelio).Taigi,as ant to akmens uzsliauziau ir gan ilgai atsistoti
negalejau,nes kojos buvo lyg medines.Mano nelaimei, ta pacia operacija man
teko daryti du kartus ,nes dukra ziuredamas kaip as karstaus is baimes
pamirso nufotografuoti.Dabar as didziuojuos turedamas tokia puikia
nuotrauka.Tikrai rekomenduoju ten nuvykti, nors ta vietove siek tiek
toleliau nuo iprasto marsruto.Sekmes.