Tema: Re: keliavusiems Norvegijoje.
Autorius: Drylio
Data: 2009-04-18 21:14:04
Dekui uz isamia informacija. Statumas negasdina, po kalnus nemazai jau yra
teke blaskytis. Aukscio taip pa lyg ir nebijau, reikia tiketis tik kad oras
geras bus. Siai kelionei visam Lysefjord'ui esu suplanaves 3 dienas, manau
uzteks laiko, nes kiek prisigooglinau tai ne vien tik si akmeni galima
pamatyti, yra ir daugiau vietu vertu demesio. Ir dar klausimelis del
nakvynes: kaip supratau keliavote automobiliu, kur konkreciai buvote
apsistoje, tiksliau, kur galima gaut nakvyne arciausiai Kjerag?