Tema: Re: Kitzbuhel
Autorius: ALORA
Data: 2014-01-12 22:26:05
viskas yra biškį netaip. Jau seniai būtų tą muitą įvedę, klausimas buvo ne 
užsieniečiai, o gyventojai. Įvedus muitą reiktų sumažinti kelių mokestį 
gyventojams. Kelių mokesčio nesutaupysi ir jį moka visi, o muitą galima 
taupyti - galima nevažinėti apmuitinamais keliais. o jei vokietis (bavaras 
ar ne) gali sutaupyti bent centą, jis (o ypač ji) taupys. Tai reiškia, 
valstybės čia pajamos sumažės ir jų netgi gali nepakakti berlyno oro uostui 
:) Antra, daugiau mašinų kratysis neapmokestinamomis bundesštrasėmis ir to 
bijo komunos, nes keliai ten tokiai apkrovai neapskaičiuoti ir komunos juos 
turės remontuotis už savo bapkes. Eilinės dalybos prie lovio ir eilinis 
valstybės plėšikavimas. Labai gerai apgalvotas ir apskaičiuotas - kaip 
viskas DE


"padugne"  wrote in message news:lauf85$qph$1@trimpas.omnitel.net...

On Mon, 06 Jan 2014 12:30:14 +0100, ALORA wrote:

> vokiečiai visame kame linkę save stipriai pervertinti. Ypač pinigais ;)

Bavarai. Kurie kaip zinia saves apskritai nelaiko vokieciais ir isvis
mielai atsiskirtu, nes yra visaip kaip kietesni. Visa ta PKW Maut kaip
zinia stumia bavarijos CSU Seehoferis ir Dobrindt'as. Bo savo elektoratui
pazadejo, kad "vazineja cia visokie" ir kad juos numelzh. Ir su savo tais
100eur/metams gerai neapgalvoje. Dabar jau kazka pradeda pezet apie
mokescius 10 dienu ar menesiui.

Ir vargu ar simet isvis ka nors padarys, nes esama infrastruktura
lengvosioms visiskai netinka, nes veikia padedama i masina kietai
imontuojamu brangiu dezheliu (OBU - "On Board Unit") su GSM korta ir t.t.
beigi ant pagrindiniu keleto autobanu pastatytais kontroles tiltais.

Sita gali pareikalauti is furistu kuriems vaziavimas yra verslas ir per D
vaziuoja XX kartu per metus. Kuriu furos jau techniskai paruostos tokiems
OBU nes turi tachografus. Bet neissireikalausi is eiliniu civilioku kuriu
ir masinos neparuostos ir pravaziuoja gal viena karta metuose ir isvis
neseka ziniu.

Todel pradedama pezet apie nakleikes ant stiklu kam infrastukturos galima
sakyt dar visiskai nera, nes principas is esmes skiriasi nuo dabartinio.
Ir dabartine infrastruktura tam visiskai netinka.

Jei ivedines nakleikes, tai reikes tokios sistemos kaip austrijoje, kas
is esmes skiriasi nuo vokiskos.

-- 
kthxbai.