Viešnagei Škotijoje buvau iš anksto užsakęs auto nuomą nuo balandžio 17 iki 27 per Avis Lietuva. Atvykus į nuomos punktą buvo pareikšta kad su laminuotom lietuviškom teisėm auto negausiu - reikia naujųjų, kortelės pavidalu, arba vertimo. Keiktelėjau, nuėjau pas konkurentus ir išsinuomojau kitą auto be problemų. 27 dieną parašiau el. paštu prašymą grąžinti pinigus atskaičiavus nustatytus mokesčius. Avis Lietuva atsakė iškart kad išsiuntė prašymą, kad išankstinio apmokėjimo sistema valdoma iš UK ir atsakymas turi būti per tris darbo dienas. Grįžau, laukiu - 29 d. nuo korteles nuskaičiavo pinigus, pradėjo kapsėti palūkanos, šį pirmadienį parašiau - tipo atsakymo is UK dar nėra, palaukite. Parašiau šiandien - nebeatsako, nusibodau matyt :) Kuo juos paspausti, vartotoju teisiu tarnybai rašyti? Iš anksto ačiū už patarimus.