"anon@work" <anon@work.no> Wrote in message: > Vie?nagei ?kotijoje buvau i? anksto u?sak?s auto nuom? nuo baland?io 17 iki > 27 per Avis Lietuva. Atvykus ? nuomos punkt? buvo pareik?ta kad su > laminuotom lietuvi?kom teis?m auto negausiu - reikia nauj?j?, kortel?s > pavidalu, arba vertimo. Keiktel?jau, nu?jau pas konkurentus ir i?sinuomojau > kit? auto be problem?. 27 dien? para?iau el. pa?tu pra?ym? gr??inti pinigus > atskai?iavus nustatytus mokes?ius. Avis Lietuva atsak? i?kart kad i?siunt? > pra?ym?, kad i?ankstinio apmok?jimo sistema valdoma i? UK ir atsakymas turi > b?ti per tris darbo dienas. Gr??au, laukiu - 29 d. nuo korteles nuskai?iavo > pinigus, prad?jo kaps?ti pal?kanos, ?? pirmadien? para?iau - tipo atsakymo > is UK dar n?ra, palaukite. Para?iau ?iandien - nebeatsako, nusibodau matyt > :) Kuo juos paspausti, vartotoju teisiu tarnybai ra?yti? I? anksto a?i? u? > patarimus. > > Bandyk tarnyba -- ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/