Tema: Re: Stryminimas i telika
Autorius: Ssang Yong
Data: 2020-09-10 21:04:05
Kadangi PC tam paciam kambary, tai pajungiau i telika per hdmi ir i
receiveri per optika, kad butu galima muzikos paklausyt nejungiant teliko.
Patogu valdyt su belaide pele. Man tai cia visiskai idealus variantas. Jei
nebutu PC tam paciam kambary, tai turbut pirkciau koki gan gaidiska PC ir
vistiek daryciau toki pat setupa.