Tema: Re: Stryminimas i telika
Autorius: MumZer
Data: 2020-09-18 02:54:49
o tai nx tas telika jungt?

mibox gi tiesiai recyverį eina ir jį mato tiek spotify tiek youtube appsai
telikas visiškai nefigūruoja, jo jungti nereikia
tame tarpe ir jei iš youtube nori paleist

ar aš blogai suprantu "muzikos paklausyt" ?

o jei nori netflixa per teliko kolonkes - tai kaip jau minėjo -
recyveris paskutinius "komutuotus" hdmi palieka sujungtą, recyveris
miega, telike duodi garso ir klausai per teliką