Tema: Re: Ar Viasat vis dar blogis ?
Autorius: RD
Data: 2010-08-24 12:08:12
On 2010.08.24 11:15, sparcy wrote:
> On 08/24/2010 11:07 AM, Saulius74901 wrote:
>> Pasirasai sutarti, kuria gali nutraukti tik pasibaigus jos 3 metu
>> terminui +
>> ispejes pries 90 dienu. Paskui jie kaitalioja kanalus + padidina tau
>> abonentini, o tu vis skaitai ta pacia sutarti ir nieko joje nerandi, kas
>> tave nuo to apsaugotu. Jei tikiesi pagalbos is salies, tai is anksto
>> pasuk i
>> vartotoju teisiu pasaugos tarnyba ir pasiteirauk kas bus tokiu atveju.
> prie viso to paminėto dar ir tragiška kanalų vaizdo kokybė

Nu pas draugus sodyboje ziurim kartais tai kokybe pakankama and 32 coliu 
teliko

Del sutarties
http://www.viasat.lt/order-viasat/terms-of-contract/
Nieko blogo per daug nematau

10. Sutarties terminas ir nutraukimas
10.1. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja, kol kuri 
nors šalis ją nutraukia.
10.2. Klientas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį, apie tai 
raštu įspėjęs Viasat ne vėliau kaip prieš 30 dienų, pilnai atsiskaitęs 
su Viasat. Jeigu Sutartis nutraukiama nepasibaigus Minimaliam 
laikotarpiui, Klientas gražina Viasat suteiktos Lengvatos Įrangai dalį, 
proporcingą likusiam Minimaliam laikotarpiui. Kliento avansu sumokėtos 
sumos yra įskaitomos kaip Abonentinis mokestis už laikotarpį, kurį 
Klientui buvo faktiškai suteiktos paslaugos iki Sutarties nutraukimo 
dienos. Jeigu avansu sumokėtos sumos nepadengia visos mokėtinos sumos, 
Klientas turi sumokėti Viasat likusią įsiskolinimo sumą. Jeigu avansu 
sumokėtos sumos viršija mokesčio ir (arba) įmokų sumą už Klientui per tą 
laikotarpį faktiškai suteiktas paslaugas, Viasat turi teisę išankstinės 
įmokos likutį įskaityti su Kliento mokėtinomis sumomis (Lengvatomis). 
Suma, likusi po tokio įskaitymo, Kliento rašytiniu pareikalavimu 
grąžinama Klientui.
10.3. Klientas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį, informavęs 
apie tai raštu Viasat ne vėliau kaip prieš 7 kalendorines dienas, jei 
Viasat iš esmės pažeidžia šią Sutartį, Viasat pakeitus Sutarties 
sąlygas, jei tokie pakeitimai iš esmės pablogino Kliento padėtį, ir / ar 
padidinus Sutartyje nurodytų mokesčių dydžius. Jei Sutartis nutraukiama 
nepasibaigus Minimaliam laikotarpiui, Klientas turi teisę neatlygintinai 
grąžinti Įrangą Viasat arba pasilikti ją, sumokėdamas Viasat suteiktos 
Lengvatos Įrangai dalį, proporcingą likusiam Minimaliam laikotarpiui.
10.4. Viasat turi teisę vienašališkai, įspėjusi Klientą raštu prieš 7 
kalendorines dienas, nutraukti Sutartį bei nutraukti Kliento Priėmimo 
teises, jei Klientas, sudarydamas Sutartį, pateikia melagingus duomenis, 
jeigu Klientas vėluoja įvykdyti Sutartyje numatytą piniginį 
įsipareigojimą daugiau kaip 30 dienų arba pažeidžia intelektinės 
nuosavybės teises (piratauja), pažeidžia kurią nors kitą esminę 
Sutarties nuostatą ar Kortelės naudojimo sąlygas. Klientas įsipareigoja 
sugrąžinti Viasat visas jam suteiktas Lengvatas (taip pat Lengvatą 
Įrangai) bei atlyginti Viasat nuostolius, patirtus dėl Kliento padaryto 
pažeidimo.
10.5. Klientas turi teisę per kalendorinius metus vieną kartą sustabdyti 
Priėmimo teises laikotarpiui iki 90 dienų, raštu pranešęs Viasat apie 
savo ketinimą ne vėliau kaip prieš 15 dienų. Laikas, kuriam Priėmimo 
teisės buvo sustabdytos, į Minimalaus laikotarpio laiką neįskaičiuojamas 
ir šis laikotarpis atitinkamai pailginamas.
10.6. Nutraukęs Sutartį Klientas privalo ne vėliau kaip per 15 dienų nuo 
Sutarties termino pabaigos
grąžinti Kortelę Viasat. Kortelė grąžinama ją atsiunčiant į Viasat AS, 
adresu – Viasat AS, pašto dėžutė 145, LT-01003 Vilnius-c. Vėluojant 
grąžinti Kortelę, Viasat turi teisę reikalauti iš Kliento sumokėti 
baudą, lygią Abonentinio mokesčio daliai proporcingai už kiekvieną 
pavėluotą dieną.