Tema: Re: Ar Viasat vis dar blogis ?
Autorius: RD
Data: 2010-08-24 12:17:03
ir dar

11. Tipinių sąlygų ir Kainyno keitimas
11.1. Siekdama apsaugoti savo ar trečiųjų asmenų teises į TV programas 
ir (arba) dėl ekonominių priežasčių, Viasat turi teisę keisti ir 
papildyti Sutartį ir Kainyną, per palydovą keisti programinę įrangą ir 
(arba) Įrangos kodavimo sistemą, taip pat Sutarties galiojimo 
laikotarpiu nustatyti naujus mokesčius ir įmokas, apie kurias Klientui 
pranešama mėnesinėje sąskaitoje ir Viasat interneto svetainėje adresu 
www.viasat.lt ne vėliau kaip prieš 30 dienų. Informaciją apie pakeitimus 
ir papildymus taip pat teikia Viasat Klientų aptarnavimo centras 
telefonu 8~5 236 33 65.
11.2. Nesutikdamas su Sutarties sąlygų pakeitimu, iš esmės pabloginančiu 
Kliento padėtį ar kainų padidinimu, Klientas turi teisę vienašališkai 
nutraukti Sutartį pagal 10.3 punktą. Išrašomos ąskaitos sumos 
padidėjimas dėl įstatymais ar tarptautinės teisės aktais nustatytų 
mokesčių tarifų padidinimo ar oficialaus lito ir euro santykio 
pasikeitimo, nelaikomas kainos padidinimu.
11.3. Šalys susitaria, kad Klientui nepasinaudojus Sutarties 11.2 punkte 
jam suteikta teise, laikoma, kad Klientas sutiko su atitinkamais 
pakeitimais ir Sutartis galioja su naujais pakeitimais.

On 2010.08.24 12:08, RD wrote:
> On 2010.08.24 11:15, sparcy wrote:
>> On 08/24/2010 11:07 AM, Saulius74901 wrote:
>>> Pasirasai sutarti, kuria gali nutraukti tik pasibaigus jos 3 metu
>>> terminui +
>>> ispejes pries 90 dienu. Paskui jie kaitalioja kanalus + padidina tau
>>> abonentini, o tu vis skaitai ta pacia sutarti ir nieko joje nerandi, kas
>>> tave nuo to apsaugotu. Jei tikiesi pagalbos is salies, tai is anksto
>>> pasuk i
>>> vartotoju teisiu pasaugos tarnyba ir pasiteirauk kas bus tokiu atveju.
>> prie viso to paminėto dar ir tragiška kanalų vaizdo kokybė
>
> Nu pas draugus sodyboje ziurim kartais tai kokybe pakankama and 32 coliu
> teliko
>
> Del sutarties
> http://www.viasat.lt/order-viasat/terms-of-contract/
> Nieko blogo per daug nematau
>
> 10. Sutarties terminas ir nutraukimas
> 10.1. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja, kol kuri
> nors šalis ją nutraukia.
> 10.2. Klientas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį, apie tai
> raštu įspėjęs Viasat ne vėliau kaip prieš 30 dienų, pilnai atsiskaitęs
> su Viasat. Jeigu Sutartis nutraukiama nepasibaigus Minimaliam
> laikotarpiui, Klientas gražina Viasat suteiktos Lengvatos Įrangai dalį,
> proporcingą likusiam Minimaliam laikotarpiui. Kliento avansu sumokėtos
> sumos yra įskaitomos kaip Abonentinis mokestis už laikotarpį, kurį
> Klientui buvo faktiškai suteiktos paslaugos iki Sutarties nutraukimo
> dienos. Jeigu avansu sumokėtos sumos nepadengia visos mokėtinos sumos,
> Klientas turi sumokėti Viasat likusią įsiskolinimo sumą. Jeigu avansu
> sumokėtos sumos viršija mokesčio ir (arba) įmokų sumą už Klientui per tą
> laikotarpį faktiškai suteiktas paslaugas, Viasat turi teisę išankstinės
> įmokos likutį įskaityti su Kliento mokėtinomis sumomis (Lengvatomis).
> Suma, likusi po tokio įskaitymo, Kliento rašytiniu pareikalavimu
> grąžinama Klientui.
> 10.3. Klientas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį, informavęs
> apie tai raštu Viasat ne vėliau kaip prieš 7 kalendorines dienas, jei
> Viasat iš esmės pažeidžia šią Sutartį, Viasat pakeitus Sutarties
> sąlygas, jei tokie pakeitimai iš esmės pablogino Kliento padėtį, ir / ar
> padidinus Sutartyje nurodytų mokesčių dydžius. Jei Sutartis nutraukiama
> nepasibaigus Minimaliam laikotarpiui, Klientas turi teisę neatlygintinai
> grąžinti Įrangą Viasat arba pasilikti ją, sumokėdamas Viasat suteiktos
> Lengvatos Įrangai dalį, proporcingą likusiam Minimaliam laikotarpiui.
> 10.4. Viasat turi teisę vienašališkai, įspėjusi Klientą raštu prieš 7
> kalendorines dienas, nutraukti Sutartį bei nutraukti Kliento Priėmimo
> teises, jei Klientas, sudarydamas Sutartį, pateikia melagingus duomenis,
> jeigu Klientas vėluoja įvykdyti Sutartyje numatytą piniginį
> įsipareigojimą daugiau kaip 30 dienų arba pažeidžia intelektinės
> nuosavybės teises (piratauja), pažeidžia kurią nors kitą esminę
> Sutarties nuostatą ar Kortelės naudojimo sąlygas. Klientas įsipareigoja
> sugrąžinti Viasat visas jam suteiktas Lengvatas (taip pat Lengvatą
> Įrangai) bei atlyginti Viasat nuostolius, patirtus dėl Kliento padaryto
> pažeidimo.
> 10.5. Klientas turi teisę per kalendorinius metus vieną kartą sustabdyti
> Priėmimo teises laikotarpiui iki 90 dienų, raštu pranešęs Viasat apie
> savo ketinimą ne vėliau kaip prieš 15 dienų. Laikas, kuriam Priėmimo
> teisės buvo sustabdytos, į Minimalaus laikotarpio laiką neįskaičiuojamas
> ir šis laikotarpis atitinkamai pailginamas.
> 10.6. Nutraukęs Sutartį Klientas privalo ne vėliau kaip per 15 dienų nuo
> Sutarties termino pabaigos
> grąžinti Kortelę Viasat. Kortelė grąžinama ją atsiunčiant į Viasat AS,
> adresu – Viasat AS, pašto dėžutė 145, LT-01003 Vilnius-c. Vėluojant
> grąžinti Kortelę, Viasat turi teisę reikalauti iš Kliento sumokėti
> baudą, lygią Abonentinio mokesčio daliai proporcingai už kiekvieną
> pavėluotą dieną.
>