Beje, jei kalbėti apie de facto corporate susirašinėjimo kultūrą/įpročius, tai niekas nebesivargina trinti senų laiškų citatas (tas laikas gali būti panaudotas vertingesniam darbui atlikti, arba parūkyti tiesiog) ir savo atsakymus deda tik viršuje. Ir tas seno laiško netrynimas turi savos logikos - kiekvienas atskiras emailas gali būti panaudotas kaip įrodymas kokiame nors ginče, o pratrynus dali "seno nereikalingo susirašinėjimo" dingsta konkretaus laiško kontekstas. Tad geriau tegul emailas būna ilgas, bet turi pilną kontekstą/istoriją, negu kad trumpas ir "taupus IT prasme", bet neturintis jokios įrodymo galios be dar krūvos laiškų iš to paties susirašinėjimo. O jei atsakymas sudėtingesnis, tai dažniausiai darant reply daroma "please see my comments in green", komentuojamos konkrečios vietos ir nesibaiminama naudoti HTML ar RTF. Beje, tokie pašto klientai kaip Outlook jau ir programiškai toleruoja ir skatina atsakymus pradžioje, automatiškai sutraukdami seną dalį. Jei jau yra religinių įsitikinimų, kad Microsoft viską daro blogai, tai siūlau pasižiūrėti į Google mailą - ten tokia funkcija irgi veikia. Kitaip tariant, programos prisitaiko prie žmonių įpročių atsakinėti viršuje, o ne juos verčia atsakinėti viršuje. Norim to ar nenorim, bet į medinio Apple laikus jau nebesugrįšim. D. Aišku, newsgroups, forums nėra tas pats kas corporate email, bet daug įpročių atkeliavo iš ten. > P.S. Replay virsuje neturi nieko bendro su bendravimo kultura.