Fri, 03 Dec 2010 10:38:13 +0200, kaiser rašė: > Dėl to tai sutinku. Nesąžininga pardavėjo atžvilgiu, kai pilietis staiga > nusprendžia grąžinti, nes jam spalva nebepatinka. Juolab, kad galima > visada gyvai parduotuvėj apžiūrėti. O po to išpakuoto teliko nei kur kišt > be žymesnių nuostolių. O ar sąžininga pirkėjo atžvilgiu, kai pilietis negali grąžinti TV, kai po trijų dienų naudojimo pamato kai kuriuos niuansus (pvz. neišsaugo pasirinktos TV kanalo kalbos, labai nepatogus distancinis, nerodo kokio nors jo mkv failo, galų gale vaizdo kokybė netenkina), kurie nėra pateikti TV specifikacijose, bet jų gamintojas nepripažįsta kaip gedimo? Ir kur jam tą, jam netinkantį TV kišti be didesnių finansinių nuostolių? O dėl TV apžiūrėjimo perkant — nei vienas e-shop'as tokios galimybės nesuteikia. Būtent dėl to ir numatyta ta 7 dienų grąžinimo galimybė. -- Edvinas