On 12/03/2010 11:21 AM, Edvinas wrote: > Fri, 03 Dec 2010 10:38:13 +0200, kaiser rašė: > >> Dėl to tai sutinku. Nesąžininga pardavėjo atžvilgiu, kai pilietis staiga >> nusprendžia grąžinti, nes jam spalva nebepatinka. Juolab, kad galima >> visada gyvai parduotuvėj apžiūrėti. O po to išpakuoto teliko nei kur kišt >> be žymesnių nuostolių. > > O ar sąžininga pirkėjo atžvilgiu, kai pilietis negali grąžinti TV, kai po > trijų dienų naudojimo pamato kai kuriuos niuansus (pvz. neišsaugo > pasirinktos TV kanalo kalbos, labai nepatogus distancinis, nerodo kokio > nors jo videokameros filmuoto failo, galų gale vaizdo kokybė netenkina), > kurie nėra pateikti TV specifikacijose, bet jų gamintojas nepripažįsta kaip > gedimo? Ir kur jam tą, jam netinkantį TV kišti be didesnių finansinių > nuostolių? > > O dėl TV apžiūrėjimo perkant — nei vienas e-shop'as tokios galimybės > nesuteikia. Būtent dėl to ir numatyta ta 7 dienų grąžinimo galimybė. > sventi zodziai. O ir normaliose pardese sunku TV ir ypac audio ivertint, amzinai maivosi, pulteliu arba tinkamo saltinio "neturi". Su garantiniais irgi pastovus issipisinejimas. Vein zu - tratint juos reika :)