"Laba diena" visada turi buti ir pageidautina is abieju pusiu, o kad apie klienta reikia sokineti, tai faktas. O savo lcd ir plazma pries 3-4 metus pirkau butent is lentynos, tada pamenu staiga sugedo crt, ta pacia diena nuvariau i senius ir iskart nuo lentynos pasiemiau biudzetini lcd, kita syki is avitelos per kaledini buma budzetine plazma. Taigi nereikia lialia, bent as savo duokle prekybcentriams atidaviau. On 06/20/2011 05:12 PM, ozzy wrote: > Ce ta amerikoniska mada kai klientas visada teisus arba susireiksminimas > jog atejus reikia tiesti raudona kilima. > Arba kai prasiziojus pirmas zodis ne laba diena o nuolaida. > Mano manymu kuklumas zmogu puosia. Ir seip cia kalba apie nieka > nes netikiu kad kuris nors is ce diskutuojanciu pirko tv is kad ir > lopocentro vitrinos.. Va diskutavusiu ten apie tv kokie 99%. > > > On 2011.06.20 15:56, Edvinas wrote: >> 2011-06-20 15:42, Icetom rašė: >>>> Logiska kad tai kas lentynoje brangiau, nei pas ta kuris tik sandelio >>>> turinio pragramoje skaiciu turi sededamas savo garaziuke. >>> >>> Bet atėjęs pirkti klientas turi jausti tą pridėtinę vertę perkant "nuo >>> lentynos". Jei to negauna, tai... >> >> Būtent. Jei parduodi brangiau, tai pabandyk kažkaip parodyti kokie >> privalumai pirkti pas tave. O pirkėjo tokie "argumentai", kaip prekybos >> salės nuoma ir pardavėjo atlyginimas visai nedomina. >