>Ce ta amerikoniska mada kai klientas visada teisus arba susireiksminimas >jog atejus reikia tiesti raudona kilima. Dirbant su galutiniais pirkėjais turi būti kultūringas (parodyti pagarbą), nesmirdėti prakaitu, būti laaaabai kantriam, pakančiam, gerai žinoti tų gaminių specifikacijas (skirtumus) , už kurių pardavimą esi atsakingas, mano nuomone. Jei bent kažko trūks iš paminėtų, bus sunku įvykdyti sandorį, mano nuomone. >Arba kai prasiziojus pirmas zodis ne laba diena o nuolaida. Juk visada galima nukreipti pokalbį kita tema bent trumpam? >Mano manymu kuklumas zmogu puosia. Ir seip cia kalba apie nieka >nes netikiu kad kuris nors is ce diskutuojanciu pirko tv is kad ir >lopocentro vitrinos.. Pasakyk bent kelias argumentuotas priežastis, kodėl aš turėčiau pirkti televizorių Topocentre, o ne internetu ? Ar jie duoda kokią išplėstą garantiją, ar organizuoja kokią spec. akciją ar pan.? Ar moka sudominti dominančių TV? Nieko to nėra. Užvakar buvau Topocentre. 42VT30E stovi kaina apie 6200 Lt. Po demo pažiūrėjimo, po 3D demo pažiūrėjimo (tarp kitko fantastiškas detalumas kalbant apie 3D), konsultanto klausiu (smalsumas užvaldė), jei pas jūs užsakinėčiau 50VT30 padarytumėte "internetine" kaina. Mykt, mykt ir tuo baigėsi. Vat Avitelai tai respects šiuo atžvilgiu. Net internetiniame tinklalapyje nurodo subjektyviai gerą kainą kaip tokio tipo parduotuvei. Štai pvz. iš UK. "Apsilankius Panasonic salone ir po TV demonstracijos nusipirkus TV, gauni 5-6 metų garantiją". http://www.panasonicstore-lakeside.co.uk/store/home.php Tai kodėl nesumokėti tos beveik kainos rekom. mažmeninės kainos po tokios demonstracijos ir tokių garantinių sąlygų? Dar vienas pvz. iš JAV. Parduotuvė, kuri prekiauja telikais ir kita namų kino įranga: http://www.valueelectronics.com/ 1. suteikia VISĄ reikiamą konsultaciją; gali parodyti kaip dominantis TV rodys tiek prie dieninio apšvietimo, tiek tamsoje; objektyviai papasakos kuo skiriasi vienas vaizdo profilis nuo kito ir kokius kur naudoti ir t.t. 2. su tavimi bendrauja kaip su "šeimos" nariu. 3. gali pasiūlyti TV sukalibravimą Kodėl nepirkti iš tokios parduotuvės? Iš karto galiu pasakyti, kad visą garso aparatūrą pirkau būtent iš vieno salono ir ne vieną kartą. Ir spėk dėl ko iš jų, o ne internetu...