Tema: Re: palydovine ir crt
Autorius: ZzZz
Data: 2013-06-25 11:03:33
kam man vaziuot, pats turiu ir CRT ir HD signala.
kai varinedamas kanalus  ijungiau viena is HD kanalu, zmona is kart paklause
"kodel sitas kanalas taip aiskiai rodo?"
Aisku jei lyginti  gera  8 Mbps bitreito SD su HD, gal is nepamatysi
skirtumo, bet standartinis SD su 2,5 ... 4,5 Mbps skiriasi nuo HD ziurint
CRT TV.

P.S. gala gali pats nusikast, nes pralaimejai lazybas.

"amr"  wrote in message news:kpvg3s$vvt$1@trimpas.omnitel.net...

Bobutei papasakok. Atvažiuok, aš tau pajungsiu HD per CRT, duodu galą
nukąsti nepasakysi, kad tas kanalas HD rodo, jei nematysi logo.

"ZzZz"  wrote in message news:kpt7fj$v2d$1@trimpas.omnitel.net...

nu ne visai vienodai

"Saulius74901"  wrote in message news:kpru8n$qpe$1@trimpas.omnitel.net...

Per CRT TV ir SD ir HD atrodys vienodai.