Tema: Re: palydovine ir crt
Autorius: Kesha
Data: 2013-06-25 13:14:46
Nepainiokit minkšto su šiltu...
CRT telikas duos max raišką 720x576 (PAL), NTSC 720x480.
o geresne kažkurio kanalo kokybė ant jo, tai paprasčiausiai rodo, kad
kiti kanalai rodo prasčiau, nei gali CRT telikas, todėl neįmanima
pamatyti ant jo skirtumo pvz, žiūrint DVD ir Blue-Ray.
Norint testuoti, tai nusipieškit paveiksliuką iš juodų ir baltų linijų
1 pikselio storio su skirtingom rezoliucijom ir žiūrėkit...
Vaizdas - ne garsas, lengviau ir objektyviau viskas testuojasi ir
matuojama todėl nereikia burti.