Tema: Re: xbmc (raspberry pi)
Autorius: Dovydas
Data: 2013-07-18 23:43:47
as ziuriu per lan is win7 pc pasharinto folderio, tai kiek vakar/siandien
pasitestavau, tai kaip ir normaliai rodo ir 1080p..

pasharint ar koki ftp serveri paleist ir taip kraut jam filmus, manau, nebus
problemu, linux gi cia praktiskai.. tik googlint reikia, o info visai
nemazai :)

pries tai meniu taip vangokai vartesi, bet pakeliau proco dazni iki 800mhz
ir dabar visai smagiai jau.
aij dar kas labai patiko, siandien atradau :)
pasirodo jis palaiko CEC (http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI#CEC), tai dabar
visai patogiai valdau xmbc su savo philips tv pulteliu :)

kyla minciu, kad gal reiks padet savo wdtv i stalciu ir isitaisyt rasberiuka
:)

"Tomas"  parašė naujienų news:ks8o5g$omc$1@trimpas.omnitel.net...

O kaip reikalai su  Full HD auksto bitrait'o filmais? Netrukcioja nei kiek
(leidziant is USB HDD)? O galima is  Windows7 PC matyti pasharinta prie PI
prijungta USB HDD ir i ji patogiai krauti atsisiustus filmus filmus?