Tema: Re: xbmc (raspberry pi)
Autorius: Tomas
Data: 2013-07-19 12:10:42
Vat as butent del CEC ir mastau apie ji, nes uzknisa kruva distanciniu...
Buvo minciu pirkt normalu grotuva isorini su vidiniu HDD, bet koks nors Dune
jau kainuoja iki 1000 Lt mazdaug (jei dar HDD vidini jam pirkti). O va cia
kadangi visi Raspberry pradejote girti, tai vel mintys sugrizta prei jo
isigyjimo...
Nes realiai su vidiuni panasonic ST50 grotuvu nieko gero nesigauna... Ten su
visokiais Servio ir kitokiais serveriais prisizaidziau uztektinai ir nieko
nepavyko pasiekt kad bent dauguma filmu rodytu be problemu... (na
vienintelis pliusas kad TV distancinis tuo atveju tinka).
O tai tas Raspberry Pi juk ir yra 800Mhz dabar kur pardavineja, ar pas tave
ten koks senesnes kartos ar kaip? :)