On 2010.03.07 10:30, FX wrote: > Jojo 90% klientu yra debilai, uzhtat Arturas-M vienas protingas su > baltu ploshchium prie rack'o stovi! :DDD Čia tu pasakei, kad debilai, jauti kompleksą? ;) O jei rimtai, tai jeigu tau nieko neraukimas asocijuojasi su debilumu, tuomet galiu pareikšti tik užuojautą ir pasiūlyti skubiai kreiptis į psichiatrą. Žmogus negali būti profesionalas visose srityse, tik nebūtina stengtis savo nežinojimo kompensuoti pamokymais ir dirbančių specialistų kvailinimu. Lietuviai matomai nusižiūrėjo nuo jankių norą mokyti visą likusį pasaulį gyventi. Užknisa kai atvažiavęs jankių darbininkas pradeda visus Lietuvoj mokyti kaip gyventi. Lygiai taip pat užknisa, kai klientas perkantis paslaugą, kurios kainodara pagrįsta n-kartų overselinimu reikalauja dėmesio kuris galimas tik turint VIP statusą. Tai lygiai tas pats, kad įsikėlus į 2 žvaigždučių viešbutį tikėtis 5 žvaigždučių serviso. Gal nusileiskit ant žemės gerbiamieji omnitel news donkichotai :-D