On 2010.03.12 18:31, FX wrote: > Arturas-M ash kas antrame tavo pasisakyme matau panashias frazes: > "...geriau tokiu klientu prie progos atsikratyti vardan ramybės". Su > tokiu pozhiuriu toli nenueisi. Nemanau, jog verta čia aptarinėti kur aš nueisiu su tokiu požiūriu. Aš turiu savo statistiką ir matau rezultatus, o jie mane tenkina. Vėl gi, ne apie mane kalba. Tokį požiūrį, kokį aš viešai deklaruoju turi didžioji dauguma didžiausių užsienio hostintojų ir tai pasiteisina. Skirtmas tik tas, kad tie užsienio hostintojai nedeklaruoja viešai tokios politikos, nes tai nepopuliaru ;) Probleminių klientų yra gal būt 1-2% ir tie keli % užatakuoja savo problemomis taip, kad kartais norisi viską mesti. Taigi yra žymiai paprasčiau atsisakyti pačios problemos - tai yra tokio kliento. Juo labiau, kad tas 1-2% klientų paprastai turi pačius pigiausius bendro hostingo tarifus. Tuo tarpu nepamenu, kad būtų buvę problemos su klientais, pas kuriuos tarifai yra rimtesni. Taigi išvados savaime peršasi... O nepakeičiamų žinoma kad nėra. Tas pats galioja ir klientams.... Taip pat nėra hostingo be realių problemų. Ir tos problemos ne visada priklauso nuo pačio hostintojo. Svarbiausia yra kaip tos problemos spręndžiamos.