erm kur tu ta zole perki? matau vezha gerai "siGis" <s@s.s> wrote in message news:hemqgb$cps$1@trimpas.omnitel.net... >> Aš ne apie žmogų, aš apie ranką. > > O as ne apie ten kur nors isukta 'medvarzti' o apie visa raketa neseja su > daugkartinio naudojimo kosminiu laivu. Gal manai kad nukirsta ranka net ir > su nukirstu nyksciu ko nors verta :). > >> Apie asimetriją aš supratau — tau atrodo. Atrodyti gali daug kas. > > Tau tik atrodo kad supratai :). Matau kad uzsiciklinai ant zodzio atrodo. > Pameginsiu paaiskinti. Zodis atrodo yra normalus zodis. Si zodi. Ir kitus > kuriu prasmeje yra palikta vietos ir kitiems variantams, pradeda vartoti > zmones isauge is 'viskas aisku' amziaus ir pasieke tam tikra mastymo lygi. > Zinojimo tam nepakanka. Pasidomek kaip apibudinamas ir netgi grafiskai > atvaizduojamas pazinimas. Palygink su savimi. Pamatysi kad tikrai taip ir > yra. > >> Pasakei, kad ne prie ko, bet pasakei nesąmonę. Arba reikėjo iš viso >> neprasižioti apie Černobylį ir nestabilias sistemas. > > Kartoju dar karta tam kad suprasti jog ta sistema nestabili reaktyvumo > koeficieno skaiciavimai nereikalingi. Cernobylio pavyzdys kaip placiai > zinomas tinka. Be rekimo kad pasakiau nesamone nepateikei nei vienos > konkrecios aplinkybes. > >> Va ir prasideda „mokyklinių aerodinamikos žinių“ demonstracija. > > Matau kad neturi net mokykliniu. Idomu kaip tau pavyko baigti, tikriausiai > aukstaji, jei praleidai bent puse vidurines mokyklos kurso. Ar tik ne uz > pinigus. O gal uz tevo kaimiskus skilandzius. Na gal per pazintis. > >> Kaip jau esu sakęs: kuo mažiau žinai, tuo daugiau gali įsivaizduoti. >> Deja, tas įsivaizdavimas su realybe neturi nieko bendro. O kai žinai >> daugiau, tai žinai, kodėl negali taip laisvai sapalioti. > > Tavo sapaliojimai ir tusti kabinejimaisi tikrai neturi nieko bendro su > realybe. Tai ka kalbejau - turi nes paremta gamtos desniais. Ir ne taip > jau svarbu kur jie ismokti. Neparodei nei vienoje vietoje kad zinai > daugiau. Vien tik saukei kad labai daug zinai. > >> Gal nori papaišyti jėgas veikiančias Shuttle > > Satlo nesu tikras ar padaryciau tai teisingai. Paprastesnio objekto be > vargo. Bet negi apie tai kalbames. > > (aš kažkaip pradėjau >> abejoti, ar žinai bent kur jo varikliai); jo trajektoriją? > > Tik tu ir gali tuo abejoti. > >> Ar tu bent žinai, kad jis ir skranda „ant kupros“? > > Puikiai. Tai tik patvirtina ka sakiau. > >> Kiek skrydžių >> buvo, kur jis „neprognozuojamai vartaliojosi“? > > :). Ir cernobylis 'nesivartaliojo' kol kai kas nesutriko. Deretu skirti > valdoma vertimasi nuo vertimosi sutrikus valdymo sistemai kuris baigiasi > grizimu i zeme ir dideliu bumpt. > >> Raketinės technikos pradžioje buvo mėgėjų konstruoti sistemas, >> kurios jiems atrodė „stabilios“, pavyzdžiui montuoti variklius >> raketos viršuje. Praktika parodė, ko vertas toks „akivaizdumas“. > > Praktika ir parode kad jos yra itin stabilios. Tiek kad net sunkiai > valdomos. Kaip jau sakiau ivardintu kriteriju galima atsisakyti jeigu tai > suteikia kitus privalumus. Kaip jau, taip pat sakiau - atidziau skaityk > kas buvo parasyta ir pries atrekdamas pamegink suprasti. > >> Ir negi rimtai manai, kad NASA žinios apsiriboja mokyklos lygio >> aerodinamika? > > Nemanau. Tikrai zinau kad jos nepriestarauja 'mokyklos lygio > aerodinamikai'. Kad suprastum savo visiska sito dalyko neismanyma > pasieskok internete informacijos apie svorio centra, slegio centra kas tai > yra ir kaip jie turetu buti issideste. > > > >