Va čia visai galima sutikti, kad muzikanto emocija prietaisais neišmatuojama. Ir kad brangi aparatūra tą emociją perteiks detaliau irgi reikia sutikt. Bet atkūrimo DETALUMĄ jau galima išmatuot. Emocija ir atkūrimo detalumas yra visai skirtingi dalykai. Vienas yra atlikėjo būklės perteikimas ir neišmatuojamas (visokios mikro pauzės tarp natų, užtempimai ir tt.) o detalumas - lengvai pamatuojams spektro analizatoriumi. O kad kai kurie masteringo specai darbe naudoja brangius laidus, tas nesako nieko, nes daug kas nenaudoja, puikiai apsieina normaliais, nes žino kad prasmės nėra. Ir kas gali paneigti, kad kokie nors tų laidų gamintojai nebus minėtiems specams sumokėję, kad galėtų savo žmonių durninimo opusuose parašyti " mūsų laidus naudoja tie ir tie specai". "Virgis" <virgis_No_Spam@lmta.lt> wrote in message news:it3tfr$s6b$1@trimpas.omnitel.net... > 2011.06.12 09:42, Justas rašė: >> To, ko negalima pamatuoti prietaisais, nera. >> >> "Virgis" <virgis_No_Spam@lmta.lt> wrote in message >> news:it1ml3$ski$1@trimpas.omnitel.net... >>> > Justai, > yra emocija, yra muzikanto, kūrėjo perduodama informacija klausytojui. > Šitie dalykai prietaisais nematuojami. Girdi juos arba ne, prietaisai > rodys 0. Matyt brangi aparatūra sugeba tą emociją perduoti detaliau, > aiškiau. Man asmeniškai svarbiau kaip muzikantas GROJA, o ne kaip > aparatūra SKAMBA. Emocijai išgirsti užtenka ir 192 kbs MP3 failo. Aišku > erzina, kai pasitaiko puikus albumas, o kažkas jį "nuripino" uždėjęs > 128kbs bitreitą ir naudodamas prieštvaninį Xing kodeką. > Mano minėti masteringo inžinieriai Greg Calbi, Bob Ludwig daro galutinį > albumo miksą naudodami tikrai ne prasčiausią aparatūrą ir laidus. Jie daro > albumą taip, kad jis skambėtų ir ant high-end aparatūros ir ant paprastų > balaboškių. > > Virgis