On 2011.06.13 09:52, Justas wrote: > Va čia visai galima sutikti, kad muzikanto emocija prietaisais > neišmatuojama. Ir kad brangi aparatūra tą emociją perteiks detaliau irgi > reikia sutikt. Bet atkūrimo DETALUMĄ jau galima išmatuot. As neretai susimastau, kaip tie matavimai atrodytu. Pvz apkeitus lempinio DAC maitnimo laida, tu gana aiskiai klausa "matai" kad garsas suliesejo, paashtrejo (kaip fotoshope viena karta atlikus "Sharp"), ko paskejoje pradejai aiskiau skirti garsus Stereo scenoje, jei irashas nera prastas, labiau jauti atskirai grojancius tiek akomponuojancius instrumentus tiek vokala, is principo kas kart klausantis, gali lengviau susikoncentruoti i kuri nors viena (instrumenta) ,ir juo pasigrozeti. Taigi ar istikruju mes ka nors matysim tame spektro analizatoriuje, ir ar isvis imanoma susisieti jo parodymus, su minetais jusliniais pastebejimais? > O kad kai kurie masteringo specai darbe naudoja brangius laidus, tas > nesako nieko, nes daug kas nenaudoja, puikiai apsieina normaliais, nes > žino kad prasmės nėra. As pasakyciau, taip: skirtumu nera kol ju neieskai. Gal kas isirenginejot studija ar pazistat toki? Gali buti jog ji irengineja, pagal kataloga, vadybininku knslutacijas, labiau vadovaujamsi funkcionalumu, ir geresnis-prastesnis, nesigilinant i garsines savybes. O kaip susiperkama, sumontuojama, ir dirbama, priklausomai nuo technikos lygio pasiekiakamas prastas, vidutinis, geras, geresnis, geriausiais rezultatai? Bet va galvoju jai inzinierius turedamas iranga, sugalvoja pabandyti pakeisti kabelius... jis kaip matome Virgio nuorodoje, skirtumus RAS. Visgi jis negali buti zmogus, kuriam "ausi uzmyne dramblys".