na taip, gal per plačiai užgriebiau. Mikrofonai, patalpos - yra niuansų. Kaip ir su garsiakalbiais. Bet nepriskirčiau to menui. Jei skiriasi - tikrai yra išmatuojami charakteristikų skirtumai :) On 2014.02.16 18:48, Virgis wrote: > 2014.02.16 18:33, Dainiushas rašė: >> taip, muzika - menas. Bet jos įrašymas bei atkūrimas - jau technika ir >> mokslas >> >> > Nu nesakyk... Įdomu kodėl muzikos akademijos garso režisieriai neseniai > nusipirko krūvą įvairių mikrofonų? Tarkim fortepijono įrašymui pirko > Earthworks mikrafus, vokalui Neumann, surraundui Schoeps komplektą. > Pirko lempinį mikrofoną vokalui. Kainavo labai brangiai, beje, bet garso > režisieriai dėstytojai girdi skirtumą tarp mikrofonų skambesio, nors > parametrai popieriuje tokie patys :) > Kodėl Įrašinėja filharmonijoje, o ne stadione? Gal todėl kad ten > akustika geresnė? Kodėl vienas iš mano favoritų garso režisierių James > Farber kartais įrašinėja "directly to two tracks analog"? Aišku, prieš > tai teisingai pasistato teisingus mikrofonus. > Garso įrašymas taip pat didele dalimi yra menas, nors daug kas priklauso > nuo studijos įrangos. Antra vertus, labai daug priklauso nuo to kur ir > kaip pastatysi mikrofoną... Čia jau menas ir profesionalumas. > > Be abejo, kalbu apie akustinę muziką - džiazą, klasiką. Popsui tas > netinka. Ten pajungei sintezą į pultą (oj, čia buvo senais laikais), > dabartiniam popsui užtenka kompo, vokalui pataisyti tereikia turėti > Melodyne programulką. Su ja užtenka pašnabždėti, o girdėsis kaip super > dainininkas (kaip kad LNK super duetų laidoje). Tikri dainininkai metų > metus kasdien dainuoja po kelias valandas per dieną kol kažką pasiekia. > Bet čia jau kita tema... > > Virgis >