nedurnai neša bilekokių tripertonikų gyvenime mačiau, bet viskas visada baigdavosi tuo pačiu - pozicija D ir px, kas ten dar galėtų vykti. Jau kelis mėn kieme stovi vėl kažkokia tripertronika. Net nežiūrėau ar turi rankinio pasmaukymo variantų -- '(oo)' "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message news:gnbhn7$1b6$1@trimpas.omnitel.net... > kaip mano durna galva nesa, tai automatas ir buvo sukurtas tam, kad isedus, > uzvedus ir ijungus "D" nuvaziuoti is tasko A i B neciupinejant pavaru > svirties, o ne makaluoti su "rychiago" pries kiekviena raudona > > kodel masina stabdo su ijungta pavara ir kokia tai itaka turi vaziavimui > aiskinama beveik kiekvienam normaliasniam vairavimo pradziamokslyje. > > > "ashpacas" <edis@mikrotekas.lt> wrote in message > news:gnbfg3$ugh$1@trimpas.omnitel.net... >> Gal kas gali pasakyt toki dalyka? >> Pvz su seno tipo automatais tikrai negalima riedet, nesitepa, labai >> nesveika dezei. O tai istikro labai atsiliepia sanaudoms - masina tarkim >> isibegejusi mieste, iki raudonos ten keli simtai metru, riedet negali, >> turi gaza laikyt nes automatas siek tiek stabdo. >> >> O kaip yra su tiptronic? >> >> Masina BMW 525D' 2001 > >