Na del to galiu pasakyti tik RTFM. Mano auto instrukcijoje parasyta, kad triptronikas manual rezime pats niekda nesprendzia, kada jam persijungti i aukstesne pavara; jis ta daro, tik kai vairuotojas duoda komanda perjungti pavara i aukstesne. Taip kad per 3 metus nei karto tavo aprasytos problemos neturejau, bet ir taip tokiose vietose stengiuosi neatsipalaiduoti ir koja visada laikau prie stabdzio pedalo. "Linas Petkeviius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message news:gndr53$scm$1@trimpas.omnitel.net... > Labai linksma buna su dauguma siuoliakiniu triptroniku, kai jis > nusprendzia, kad visdelto pavara per zema ir svavaliskai imeta aukstesne. > Tada jau falkonelis nepadeda, nes adrenalina pritekejusi i batus reikai su > kibiru semt. > > "Kranas" <neturiu@mailo.lt> wrote in message > news:gndr0a$s4a$1@trimpas.omnitel.net... >> Negaliu gincytis su tokiu flakoneliu ekspertais. Ypac del tokiu vietu, >> kur pries kalna ant zenklu prikabintos lenteles su uzrasais, kad >> primygtinai rekomenduojama stabdyti pavaromis. Labai linksma ten butu su >> paprastu automatu. >> >