Nepamenu, ar 7K yra :) Keleta kartu zaidziant su tuo tiptroniku mieste startuojant nuo sviesoforo buvau pamirses, kad ijungtas manual rezimas, tai apsukos buvo pakilusios labai aukstai, bet i kita pavara pats nepersijunge nei karto. Auto - shagalambra 2001 metu. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:gndsse$vcd$1@trimpas.omnitel.net... > chia kokioj mashinoj taip? Ka daro tripertronikas jei variklio apskuko > ryzhtingai arteja link 7k? > > -- > Dainius > > > "Kranas" <neturiu@mailo.lt> wrote in message > news:gnds3t$u22$1@trimpas.omnitel.net... >> Na del to galiu pasakyti tik RTFM. Mano auto instrukcijoje parasyta, kad >> triptronikas manual rezime pats niekda nesprendzia, kada jam persijungti >> i >> aukstesne pavara; jis ta daro, tik kai vairuotojas duoda komanda >> perjungti >> pavara i aukstesne. Taip kad per 3 metus nei karto tavo aprasytos >> problemos >> neturejau, bet ir taip tokiose vietose stengiuosi neatsipalaiduoti ir >> koja >> visada laikau prie stabdzio pedalo. >> >> "Linas Petkeviius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message >> news:gndr53$scm$1@trimpas.omnitel.net... >>> Labai linksma buna su dauguma siuoliakiniu triptroniku, kai jis >>> nusprendzia, kad visdelto pavara per zema ir svavaliskai imeta >>> aukstesne. >>> Tada jau falkonelis nepadeda, nes adrenalina pritekejusi i batus reikai >>> su >>> kibiru semt. >>> >>> "Kranas" <neturiu@mailo.lt> wrote in message >>> news:gndr0a$s4a$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Negaliu gincytis su tokiu flakoneliu ekspertais. Ypac del tokiu vietu, >>>> kur pries kalna ant zenklu prikabintos lenteles su uzrasais, kad >>>> primygtinai rekomenduojama stabdyti pavaromis. Labai linksma ten butu >>>> su >>>> paprastu automatu. >>>> >>> >> >>