On Sat, 03 Apr 2010 15:11:26 +0300, Dainiushas wrote: > o tu visgi palysk po mašina ir pažiūrėk ant ko jie kabaluoja. Variklis > beje ir pas FWD tvirtinasi prie kėbulo o ne prie porėmio, o RWD dėžė > prisukta per tokias gumytes čiut didesnes nei radiatoriaus > tvirtinimai..... Na ir? Kas del RWD poremio, tai detale nr1: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320i-M54/LHD/N/2000/ september/browse/front_axle/front_axle_support_wishbone/ Jo nebutu tai stabdant kebulas priekyje "kvepuotu". Esme tame, kad FWD modulis kuri veikia rimtesnes gazavimo/stabdymo jegos yra labai kompaktiskas. Tai ta sritis apie kuria pritvirtinta priekine pakaba ir variklis/deze. Todel ji pakankamai lengva. O pas RWD tai paprastai visas automobilis isskyrus superkarus su "torque tube". Kebulas risha varikli/deze ir galini tilta todel jam tenka gerokai didesnes apkrovos nei FWD masinoje. Reiskia jis bus sunkesnis nei analogiskas FWD kebulas. Kas del variklio tvirtinimo prie kebulo (kas seip neesme, bet visdelto) tai toli grazu ne visada, pvz Golf3: http://i9.photobucket.com/albums/a96/HardIce2447/Golf%20Renovation% 202008/2-05-08-FrontSubFrame.jpg Abi pagalves dar matosi ant poremio, priekine irgi prisukta ne prie kebulo. Kaip ir pas daugeli kitu normaliai suprojektuotu masinu, pvz pabandyk tokiai A8 nuimt poremi pries tai nepakabines variklio, pamatysi kas gausis :) Tavo pascate irgi ne kitaip, tie 2 daiktai priekyje labai primena variklio pagalves, nia? :) http://www.fourtitude.com/gallery/albums//Audi/A6-S6-RS6%20%28C4,%20C5,% 20C6%29/S6%20Sedan%20%28C5%29/Technical/006.jpg Neskaitant kitu 2 lizdu truputi toleliau. -- kthxbai.