On Sat, 03 Apr 2010 15:09:30 +0300, Dainiushas wrote: >> Kas del itakos, tai "nykscio taisykle" yra, kad 1kg besisukanciu daliu >> mases yra ekvivalentu mazdaug 7kg automobilio svorio. Kitaip tariant, >> kardano itaka masinos dinamikai yra mazdaug tokia kaip dar vieno >> keleivio. Beje, galioja ir stabdant. >> > net neimant į galvą sukimosi greičio, diametro etc? Turiu omeny, kad > besisukantis ratas ir besisukantis kardanas šiek tiek skirtingi dalykai. Na tai skaicius i scena, jei jau esi tuom tikras :) >>> labai sunkiai sukasi? FWD - visokių kampais sudėtų reduktorių sukti >>> nereikia? >> >> Kokie FWD yra reduktoriai kuriu nera pas RWD? >> >> > Reiktų visas dantračių poras suskaičiuot. Ir tada jau lygint. Tai paskaiciuok, nes dabar tik pirst ir viskas :) -- kthxbai.