na, tiesa pasakius paprasta aritmetika - vazhiuodamas 140 (tas pusiau oficialus +10, uzh kuri nestabdo) - ash iki klaipedos nuo kauno (kalbam apie autostrada) nuvazhiuoju ~ valanda greichiau negu tu. vazhiuojant 90 mano karutis jama ~4l saliaros (galima ir mazhiau, bet man nervai nelaiko:), vazhiuojant 140 - ~4.7/5 - taigi sutaupychiau ~2 litrus saliaros 200 km ir laimiu valanda - taigi taip, man valanda darbo, kainuoja daug daugiau nei 7lt - o valanda laisvo laiko praleisto su sheima, o ne birbianant autostradoj - dar daugiau. Taip, rizika padideja, bet, pasakysiu gal ir gausiai shlykshchiai arogantishkai, mano karutis saugiau vazhiuoja 140 nei kai kurie lauzhai 90 (apie pradurtas padangas nekalbam - nes velgi, ash mieliau pradurchiau padanga vazhiuodamas su savo kibiru su run flatais ant 140, nei su tuo hipotetiniu lauzhu ant 90)... "nagi kagi" <asdg@gas.pp> wrote in message news:hparqj$ibm$1@trimpas.omnitel.net... > Vaziuoju autostrada ant 90, neaplenkiu nei vienos masinos. Ar cia as > vienas toks asilas? Ar nieks netaupot kuro, niekam nereikia lysnu $, ar > cia veikia kazkokie zemesni instinktai, kuriems nieks neatsispiria? Ar > bent paskaiciuojat kiek uzdirbat savo darbe/veikloj per tas kelias > minutes, kurias sutaupot? Ir kas daugiau vertas ar tas papildomai > sunaudotas benzinas (kokia +20% ar 30%), ar jusu darbas per tas minutes? > :) > > Jau nekalbant apie masinos susidevejima ir sauguma. > > A pradesit pezet apie ekonomiskuma ties 130 ir uzsienius su autobanais, > kur zmones kurui sunaudoja menka atlyginimo dali?