Saugumas? Man rodos didesnis saugumas važiuoti 110-130 magistrale, negu 90. Jau geriau greičiau važiuot ir pasitikėti savo akimis, negu kažkas įlėks į tave. Susidevėjimas? Duosiu vieną patarimą, kad dar labiau sutaupytum kada nors, turbininio variklio niekada po ilgos kelionės neužgesink iš karto, kelias minutes tegu padirba ant laisvų apsukų. Čia iš tos serijos patarimas kai nuvažiuosi ne 500kkm, o 501kkm su ta turbina.:) O jeigu jau furos neapvažiavai nė vienos, tai aisku pas tave dar ir spidometras per daug rodo. Turbut važiavai visą kelią kokius 82km/h. On Mon, 05 Apr 2010 00:12:03 +0400, nagi kagi <asdg@gas.pp> wrote: > Vaziuoju autostrada ant 90, neaplenkiu nei vienos masinos. Ar cia as > vienas toks asilas? Ar nieks netaupot kuro, niekam nereikia lysnu $, ar > cia veikia kazkokie zemesni instinktai, kuriems nieks neatsispiria? Ar > bent paskaiciuojat kiek uzdirbat savo darbe/veikloj per tas kelias > minutes, kurias sutaupot? Ir kas daugiau vertas ar tas papildomai > sunaudotas benzinas (kokia +20% ar 30%), ar jusu darbas per tas minutes? > :) > > Jau nekalbant apie masinos susidevejima ir sauguma. > > A pradesit pezet apie ekonomiskuma ties 130 ir uzsienius su autobanais, > kur zmones kurui sunaudoja menka atlyginimo dali?