Ash irgi zhinau ta vieta. Pagal schema isheinu kad volvo 460 vairuotojas turejo matyti atvazhiuojanti S60. Be to tokioje lygiareikshmiu keliu sankryzhoje visas vairuotojo demesys turejo buti sutelktas i deshine puse - t.y. trumpai perzhvelgt kaire, tiesiai, o pradejus judet i sankryzha - zhiuret i deshine. Be to, kiek suprantu S60 vairuotojas bandydamas ishsisukti nuo i sankryzha ivazhiavusio 460, pasuko i Sierra, ir pagrindinis smugis teko butent Sierrai i uzhpakali - tai matosi pagal automobiliu padetis po avarijos. Mano nuomone, S60 vairuotojas virshijo saugu greiti, bet apkaltint ji avarijos sukelimu neisheina. Mirusio Volvo 460 vairuotojo zhmona sedejo matyt ant galines sedynes, o vairuotojas nuo smugio perskrido i priekinio kelevio puse ir galva trenkesi i centrine stoike - t.y. tikrai buvo neprisiseges. Taip pat zhmonos liudijimas, kad priparkuoti automobiliai visishkai uzhstojo vaizda i deshine abejotinas, nes ji zhiurejo sededama ant galines sedynes, o ish priekines vaizdas jau kitoks. "MS" <x@lt.lt> wrote in message news:hr62v6$6g6$1@trimpas.omnitel.net... > žinau tą sankryžą. Liepyno gatvė apskritai labiau panaši į vidinio kiemo gatvelę - saugus greitis ten 20-30 km/h. O važiuoti į lygiareikšmę sankryžą kur visai nėra matomumo ant 66km/val... S60 kaltas, dar perlengvai lengvai išisisuko. > > "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:hr51hg$cc9$1@trimpas.omnitel.net... >> http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/dar-vienas-teismo-bandymas-teisingai-isspresti-sudetingaja-dvieju-volvo-avarijos-byla-59-94978 >> >> >> Vienas isvaziavo i sankryza ir nepraleido is desines, beigi buvo >> neprisiseges dirzo ir isejo i dangu, o kitas vaziavo desineje bet vaziavo >> gana greitai ir nesavo juostoje (del apstatytu gatveje masinu). >> >> Kas teisus o kas kaltas? >> >> >> >> >>