čia kuriam servise pamatavo? Šitais, o jei katulius keist? Dar, bandyt aiškintis, ar tikrai viskas gerai su variklio darbo režimu.... "Chivilis" <chivilis@gmail.com> wrote in message news:hrunuv$kr5$1@trimpas.omnitel.net... > Žodžiu tam servise pamatavo temperatūrą - ant abiejų pusių išeina > šaltesnis, todėl išvada, kad katuliams batai. > > Kadangi pas mane padidėjusios kuro sąnaudos, pratęsti važinėjimą su > degančia "check-engine" lempute būtų nelogiška. Manau, kad yra tiesos > tame, kad kompas uždega "check-engime" lempą ir pereina į avarinį rėžimą, > todėl ir ryja daugiau kuro. Daugiau variantų, kaip ir nematau. > > Iš to peršasi išvada, kad reikia statyti arba universalų sensoriaus > simuliatorių, arba dėti tą prailgintoją. Bandysiu parašyti tam iš > ebay'jaus ir jeigu jis pakonfirmins, kad tas emuliatorius normaliai veiks > ant mano jago, tai užsisakysiu 2 vnt. > > > "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message > news:hrubf7$vcq$1@trimpas.omnitel.net... >> tau siulau susirasti kas gali zmoniskai patikrini katulius ir tada >> spresti ka daryti. >> "Chivilis" <chivilis@gmail.com> wrote in message >> news:hru7jl$ol5$1@trimpas.omnitel.net... >>> Aišku didelė tikimybė, kad batai katuliui, todėl pirkti zondus būtų >>> pinigų išmetimas. >>> >>> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message >>> news:hru711$nk0$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nu pamastyk :) pvz katulis geras o ta liambda ne? Kam pirkti brangu >>>> zonda jei gali apseiti be jo? >>>> Jei zmogui paaiskeja kad blogas katulis ji isoperuoja tada liambda >>>> rodo vejus , jungiam emulatoriu ar dedam prailgintoja ir fsio. Galim >>>> deti universalu katuli bet nieks negarantuotas kad jis patiks liambdai. >>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>> news:hru6ic$mog$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Siaip pamastyk. Jei katulis mires, o bliambos sveikos tai jos dirbtu >>>>> sau ramiai ir duotu ka ir priklauso: 0.3Hz , itampa iki ~1V. Jei >>>>> bliamba nieko neduoda tai kas kaltas katulis ar ji pati? >>>>> >>>>> "Chivilis" <chivilis@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hru5d1$kt4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Už kiek užsiimtum tą padaryti mano mašinoje? >>>>>> >>>>>> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message >>>>>> news:hru518$k8i$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> http://www.mkiv.com/techarticles/oxygen_sensor_simulator/ >>>>>>> sitas isbandytas ir veikia. Zondo pakaitinima reikia tik palikti >>>>>>> (jis irgi monitorinamas). O duomenu kerpi ir uzjungi emuliatoriu. >>>>>>> Kiek kam kazkada dejau butent OBDII kompams, veikia. Naujesniems nzn >>>>>>> ar taip galima apgauti. Dar galima jau rasiau zonda sukti per >>>>>>> prailgintuva 2cm (jis gaus paveluotus duomenis) kad nebutu >>>>>>> tiesioginiam sraute, privalumas tas kad nereikia jokiu emuliatoriu o >>>>>>> trukumas tas kad zondas turi buti sveikas 100%, su emuliatorium >>>>>>> uztenka sveiko pakaitinimo. Perspeju kad nesugalvotu kas toki daikta >>>>>>> jungti ant pirmo zondo skirto misiniui koreguoti :) >>>>>>> "Chivilis" <chivilis@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:hru1cv$ec2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>O kas tokiais dalykais t.y. elektroninias emuliatoriais užsiima? Gal >>>>>>>>gali patart? >>>>>>>> >>>>>>>> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message >>>>>>>> news:hrtr5u$3t2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> siuo atveju 90% kad katulis jau praranda efektyvuma ir 10% kad >>>>>>>>> liambda biski meluoja. Jei visgi katulis dvesia galima bandyt >>>>>>>>> zonda isukti per 2cm prailginima kad nebutu tiesiogiai duju >>>>>>>>> sraute. Pastatyti elektronini emuliatoriu vietoj zondo signalo >>>>>>>>> arba bandyti kisti nauja katuli. >>>>>>>>> "shimtas kinieciu" <tehdrama@gramar.nazi> wrote in message >>>>>>>>> news:hrtqpi$3a5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> tai ko ishkart apie katuli nesakei, o tai turba pazekit turba.. ;) >>>>>>>>> >>>>>>>>> "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message >>>>>>>>> news:hrtl9a$qc9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> o kaip su trauka reikalai? paprastai mirus katalizatoriui, ji >>>>>>>>>> labai suprasteja... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>> T >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Chivilis" <chivilis@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:hrsglc$47l$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Sveiki, >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Kaip jau ir minėjau, pas mane kompas keikiasi su DTC kodu P0420 >>>>>>>>>>> (http://www.engine-light-help.com/P0420-check-engine-light.html). >>>>>>>>>>> Paklausiau >>>>>>>>>>> Staskos patarimo ir nuvariau į www.dagas.lt, jie padarė >>>>>>>>>>> diagnostiką ir >>>>>>>>>>> nustatė, kad miręs katalizatorius. Kad miręs katalizatorius jie >>>>>>>>>>> sprendžia iš >>>>>>>>>>> to, kad antras zondas (stovintis už katalizatoriaus) generuoja >>>>>>>>>>> kintamą >>>>>>>>>>> įtampą. Tipo, jei generuotų pastovią, būtų geras katalizatorius. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Kažkaip čia man neįtikinamai skamba. Ar galite kas patvirtinti >>>>>>>>>>> ar paneigti >>>>>>>>>>> tokį dalyką? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Problema ta, kad pas mane yra padidėjusios kuro sąnaudos ir >>>>>>>>>>> galvoju, kur čia >>>>>>>>>>> gali būti kampas. Teoriškai, jei sugedęs katalizatorius, antras >>>>>>>>>>> zondas duoda >>>>>>>>>>> bloga info kompui ir dėl to jos padidėja. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> p.s. Pas mane zondai keturi, po du prieš (rodo kintamą įtampą), >>>>>>>>>>> po du po >>>>>>>>>>> katalizatoriaus (abu irgi rodo kintamą). >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Ačiū. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >